Pages

Mutiara Kata

~ Handsome n Beauties

Wednesday, June 3, 2009

cUtI sudah bErMuLa..

seronoknya cuti itew..
tapi cuti kali ni kena g jpn & jpj
ic & lesen tecicir masa d kuantan.
kuarkan ia dr wallet & letak ats riba.
pastu terlupa utk simpan semula.
kuar dr keta & ia turut terjatuh.
tejadi pd hr last persekolahan plak tuh...
carelessnye aku ini..owh..

bak kata temanku hadiah hr jd utk taun ni, buat ic & lesen br..
bila pikir balik ada hikmahnye ia ilang.
kenapa aku kt gitew...
seminggu lepas ada yg ulang2 betanya ttg ap.
antara kesian pd org & diri sendiri
aku wat senyap je dulu..

batch aku yg x beli keta sume jual pd org yg sama.
dgn nilai arga yg berbeza.
katanya arga jatuh bila berada di negara sendiri
tapi aku...
ikut gerak hati..
ttp rasa berat je...

memohon supaya tuhan bg petunjuk
sama ada perlu @ tdk utk dijual
pikir risiko kemudian hr
akhirnya peristiwa ni terjadi
terus pk ni jaw terbaik yg tuhan bg.

so..yakinlah pd gerak rasa hati sendiri
terpulang pd cr masing2 menanganinya.

No comments: