Pages

Mutiara Kata

~ Handsome n Beauties

Wednesday, June 3, 2009

Mini Zoo

Pemandangan biasa waktu ptg di apartmen. x yah susah2 nak g zoo.Di satu ptg yg indah Mei 09, selesai menjemur bj. Ati tegerak nak bg depa ni mkn sambil tgn standby camera.. Tak de kheje crla khejekan..hehe..

Kajian ini dilakukan 2 x ...didapati hanya monyet yg same je asyik dtg bertandang.

Maka aku pon letakkan sebiji pisang di tembok dapor. Nak tgk hero mane yg berani tampil merebutnya di tingkat 3 ni...
Datanglah hero yg plg berani antara sume yg bergayutan itew...

Lihatla aksi sensasi hero ni..

mengambil pisang dgn pose plg bergaya...owh..

tekun tanpa menoleh kiri kanan

smbil mkn smbl pk nak cmpk kulit tu pd sesape kot..hehe


serius lepas mkn..sbnrnye aku pon takut gak masa amik gmbr ni.

da ditgknye aku..aku pon tgk la balik..almaklumlah sedang buat kajian..kekeke..
agaknye tekejut sbb housemateku msk dapo, terus berubah aksi ganas..aku pon cepat2 lari ttp pintu...fuhh...takut beb!

selesai sudah kajianku itu. ada + dan -

hasilnye:
1) pk perut sendiri yg lapar
2) x yah pk yg lain tu pon lapar...(agama ajr kita supaya pikirkn org lain jg..)
2) berusaha jika nak sesuatu
3) cepat rebut peluang
4) serius supaya x diapa2kan...patutla monyet tu x senyum pon..
5) betindak ganas jika terasa diancam
6) da dibg sesuatu x yah ucap tima kasih...lari je...

gitulah fasa kehidupan monyet di apartmentku..kehidupan kita pula camne ye...?

No comments: