Pages

Mutiara Kata

~ Handsome n Beauties

Saturday, September 18, 2010

~sms RaYa



ari ni rasa nak tulis n3 ttg sms raya la.
w/pun 1 Syawal dah pon berlalu ttp msh lg dlm mood rayakan.
beberapa ari nak raya, tgh mlm raya & di hr raya
hpku smpi semput bersuara
"tun tun tun tun tun tun tun you've got mail"
mcm2 sms raya yg ditrima
ada yg sama
ada pula forward dgn nm pengirim asal msh kekal.. he2x
ada gak yg mnyentuh kalbu
apa pon TQVM pd yg sudi hntr & bls
gmbira tnda diri diingati

aku pon dgn rasa yakin bergaya ciptalah sms pantun raya sndiri
w/pon x mampu menyentuh sukma
kira okla kan..hehe

ketupat palas lemang tepung
juadah wajib org utara
ceria gembira raya di kg
keselamatan diri jgn dilupa
Salam Lebaran Maaf Zahir Batin

haa..amacam.. OK ka KO

yg bwh ni plak antara sms yg ditrima.. share yg best2 aje la ye

Sebening air wudhu,sesuci Al-Quran,semerdu alunan zikir,seindah solat 5 waktu,setenang hati yang tiada rasa benci dan dendam..Jika tnganku x sempa berjabat, jika mukaku x sempat bertatap, bukalah pintu maaf utkku SHRAMZB - dr kezen ku

Dalam berhubung mungkin terkasar bahasa, dlm bergurau mungkin terlajak sapa, dlm berjanji mungkin ada yg belum dikota, dlm berbicara mungkin ada yg menyinggung rasa, jika ada kemaafan jualah yg dipinta SHRAMZB -dr C.Asmui & Wawa

Jika kesilapan semalam belum trampun "MAAFKANLAH
Jika kesilapan hari ni menyakitkan ht "LUPAKANLAH"
Jika kesilapan esok mendatang jgnlah di bw ke AKHIRAT
inginku menyusun 10 jari, mohon ampun & maaf SHRA -dr. Ros

Indahnya insan kerana berilmu
Indahnya ilmu kerana beramal
Indahnya amal kerana beriman
Indahnya hati sudi memafkan SHRAMZB -dr k.Su


"Saat yg lepas milik Allah, yg akn dtg dlm rahsia Allah, yg kita miliki hanya detik ini namun ttp hak Allah" Jalani kehidupan yg kita miliki ini dgn penuh bererti. Salam Aidilfiti MZB -dr Bad


Ada kala kita mulia :-P
Ada kala kita hina :-(
ada kala kita kaya;-)
ada kala kita papa ;-(
ada kala kita bahagia :-D
ada kala kita sengsara :-@
Semuanya ini adalah ujian Allah kpd kita sebagai manusia yg menumpang di dunia sementara
Ya Allah Ya Rahman, muliakanlah saudaraku ini, bahagiakanlah keluarganya berkatilah rezekinya, kuatkanlah iman, eratkanlah persaudaraan kami SHRAMZB
-dr bekas pengetua INTEK Tn Hj Basirun

Semoga madrasah Ramadhan mampu menjadikan kita insan terbaik dan jiwa yang mulia SHRAMZB -dr gpk HEM Ust. Izall

Kura2 bjln lmbt, ank kera melompat2, kad raya nk hntr tak tau alamat, guna SMS da tentu selamat SHRAMZB dr Yuli

Rendang - dah masak
Ketupat -dah rebus
Kete -dah kilat
Fitrah -dah bayar
Apa lg yg belum yeaa... la minta maaf je yg belum SHRAMZB -dr Mat No

Tari zapin rentak melayu..rentak langkah hitung delapan..bulan syawal di ambang pintu..silap dan salah mohon maafkan -dr Amani

Syawal bulan pengampunan Syawal merapatkan ikatan, Syawal ruang utk bermaafan, Semoga persaudaraan kita terus berkekalan..SMHRA 1431H MZB Taqabballallhu minna wa minkum..kullu am wa antum bikhoir.. -dr C. Fauzi

Dalam kerendahan hati
Ada ketinnggian budi
Dalam kemiskinan harta ada kekayaan jiwa
Dalam kelembutan lidah
Ada juga keterlanjuran kata
Dalam gurau dan senda tentu ada khilaf dan dosa
MOHON MAAF ZAHIR BATIN SHRA - dr Wani & pengirim mistri

~pd yg hntr sms & call waktu raya sekali lg diucapkan ribuan terima kasih ye. ada rezeki bertemu lg di taun hadapan. (^-*)~

3 comments:

erisya nor said...

salam kokoro...nickname ini membuatkan erisya teringat masa memujuk koordinator bawa kumpulan kami ke kyoto dan tokyo dulu...ayat power yang erisya gunakan adalah..."kokoro ga itai desu" keh keh keh...walau kurang tepat tapi telah buatkan beliau ketawa dan cair !akhirnya kami dapat ke sana!

Uruchimaru @ kf said...

slmt hari raye utk kokoro..

>di jepun ke ni?

Kokoro said...

erisya nor: waalaikumussalam erisyasan..
kesungguhan bercakap jepun tu buat ht koordinator cair..hehe..

uruchimaru @kf : slmt hari raya uruchimaru.
balik dah ke msia tun lepas.blog kokoro hanashi tu buat ms tengah tensen wat tesis d jepun.