Pages

Mutiara Kata

~ Handsome n Beauties

Thursday, December 30, 2010

~ guard paling cemerlang

Ohayou minasama...
Kembali berblogging stlh sekian lama membzkan diri.
Kali ni nak berkisah ttg cuti-cuti cherating.

Minggu lepas pd cti krismas ke pantai cherating bersama family.
Alhamdulillah cuaca yg cantik sangat sesuai berxtvt di pantai.
Adik2 sangatlah gembiranya.
Yang demam nmpk air laut pun terus sihat.
Semaangat laut tuuu..

Berlari, berenang, bercerita smbil mengorek pasir..
Yang dewasa akn berhenti melihat sambil snap pic 3 bradik ni.
Yang kecil hanya akn tgk saja.
Mencuit hati barangkali..


Pendeka kata semua pengunjung enjoy dgn xtvt sendiri.
Tak perlu risau ttg keselamatan di sini.
Akan sentiasa ada pemantau yg peka.
Pemantau yg akan muncul sekali sekala ni x ada di pantai lain.
Hanya ada di cherating saja.

Nak tau sape...jom kita tgk...
Taraaaaaaaaaa...tu dia.....
Guard cemerlang thn ini.....

Boleh dapat anugerah perkhidmatan cemerlang nih.. hehe


amik kesempatan pegang le..bkn senang nk pegangkan..

Orang lain tak xcited pon nak pi kat lembu ni.
Aku dan adik2 yg jakun dan nak sangat pegang dan tgk dari dekat.. =)

5 comments:

sarah-najwan said...

samolah anak akak..
minat sgt ngan minatang2 yg xpenah
lihat secara live..hehehe

**welkam to de aktive blogging club...hahaaa

Jia Sensei said...

hahaha...
xcited tu..
bahagia benar kalo dapat pegang..

~kembali bersiaran..sek pon da nak buka..

mYeQa said...

sia, die dtg ctu amik angin, ubat hati yg lara kekasih die kene qurban aidiladha lepas. akak mane taw~~~

Hana_Hide said...

Lembu pun nak mandi pantai ^^

♥ manje ♥ said...

salam sensei

hehe jarang2 ada lembu kat
tepi pantai cam ni... (^_^) ~